Paradicsomos padlizsános penne

Egy lusta szombat este söpörtem ki a hűtő / kamra tartalmát és készítettem belőle egy egyszerű, de annál finomabb vacsorát :) Nincs túldimenzionálva, nem követtem semmilyen receptet, csak tettem bele,a mit jónak láttam. Így amikor megkértek, hogy írjam le a receptet, kicsit ledermedtem, te jó ég, miből mennyit tettem bele? :) a fűszereket tekintve a mennyiséget nem tudom megmondani, érzésre :)


Hozzávalók: 2 adag

1 kisebb padlizsán felkockázva
2 szál újhagyma felkarikázva
3 gerezd fokhagyma apróra vágva
2 nagyobb paradicsom felkockázva
só, bors
édesítő
chili
piros paprika
kapor
őrölt koriander
őrölt fahéj
őrölt római kömény
kb 1 ek balzsamecet
víz
olaj

25 dkg penne

Egy fazék vizet felforralunk, sózzuk, olajat teszünk bele és kifőzzük a gluténmentes tésztát. Közben kevés olajon megpároljuk az újhagymát, rádobjuk a fokhagymát és a padlizsánt. Erőteljes tűzön sütjük pár percig, majd mérsékeljük a lángot, megszórjuk pirospaprikával és kevés vizet öntünk hozzá. Beletesszük a paradicsomot is és a többi fűszert és fedő alatt pároljuk. Ha szükséges pótoljuk a vizet, raguállagot kell elérni. 
A kifőtt tésztát leszűrjük és összekeverjük a padlizsános raguval, kevés reszelt sajttal kínáljuk.

Jó étvágyat hozzá!

Megjegyzések