Mozzarellás grillezett harcsafilé salátaágyon

Ez is azon ételek egyike, ami egyszer csak úgy kipattant a fejemből. Aztán persze rákerestem a neten, és igen, létező étel, de én eddig nem készítettem. Pár évvel ezelőtt fedeztem fel újra a halat és nem a rántott verzióra gondolok. Azt nem szoktam készíteni... Azóta rendszeresen fogyasztjuk, mert köztudott hogy egészséges, gyorsan elkészül és nagyon szeretjük. Főleg ezt a mozzarellás verziót, mert alig fél óra alatt elkészül.

Hozzávalók:
2 afrikai harcsafilé
2-3 paradicsom felszeletelve
2-3 gerezd fokhagyma
mozzarella
só, bors bazsalikom

A halacskát szeletekre vágjuk, sózzuk borsozzuk és kiolajozott tepsibe tesszük. Ráhalmozzuk a paradicsom karikákat, a fokhagyma szeleteket és megszórjuk bazsalikommal. Előmelegített sütőben 15 percig sütjük, rátesszük a széttépkedett mozzarellát, visszatesszük a sütőbe még néhány percre. Salátával kínáljuk.
Jó étvágyat!


Megjegyzések