Fogasfilé diós bundában

 Idén karácsonykor ismét a halé volt a főszerep, de nem hagyományos formában. A tavaly nagy sikert aratott thai tenger herkentyű levest készítettem el idén, erre szavazott a férjem :) Főételnek pedig sok sok elmélkedés után fogasfilét készítettem diós bundában. Szeretek újdonságokat kipróbálni, fogast még nem sütöttem / főztem és úgy voltam vele, hogy legalább Szenteste együnk valami könnyedebbet, mert karácsonykor az ember hajlamos túlenni magát a töltött káposztával, bejglivel és egyéb finomságokkal...
 Hozzávalók:

30-40 dkg fogasfilé
10 dkg dió durvára vágva
6-8 dkg olvasztott vaj
só, bors
citrom

A halfilét nagyobb darabokra vágjuk, befűszerezzük és kicsit állni hagyjuk.A diót aprítógépben durvára vágjuk és összekeverjük az olvasztott vajjal. Ebben a masszában megforgatjuk a haldarabokat. Előmelegített 180 fokos sütőben 6-8 perc alatt készre sütjük. Salátával kínáljuk.

Jó étvágyat hozzá!

Megjegyzések