Receptverseny

Túl vagyok az első élő főzőversenyemen... A Nosalty és a Prímagáz közösen indítottak egy receptversenyt, ahol különböző kategóriákban lehetett indulni. Én a lecsó és a halételek kategóriákban indultam. Az internetes szavazáson a cukkinis lecsóm a 4. lett, a mozzarellás grillezett harcsafilém salátaágyon 3. helyezést ért el.
Lehetőséget kaptam, hogy a halas receptemet élőben is elkészítsem Szegeden, a XVII. Nemzetközi Tiszai Halfesztiválon és megmérettessem magam, a halas kategória győzteseivel. 
Nem volt más dolgom, "csak" elutazni a "napfény városába" és elkészíteni az ételt. Így nem volt más hátra, anyukámmal fogtuk magunkat és leutaztunk. Minden eszköz és hozzávaló biztosítva volt, nekem tényleg csak a főzéssel kellett foglalkoznom.


 Déltől lehetett elkezdeni főzni és fél 3-kor kellett tálalni a háromtagú zsűrinek az ételt. Mivel az esetemben grillezett halról volt szó, volt időnk próbasütéseket csinálni azon a grillsütőn, amit biztosítottak.  

Kettő körül gyorsultak fel az események, mert fontos volt az időzítés, a tálalás. Ez már a zsűrinek sütött hal:


Sikerült is pontosan fél 3-ra prezentálnom az ételt:


Ez volt az a pont, amikor izgulni kezdtem... próbáltuk nem túl feltűnően lesni a zsűri reakcióit, de ügyesek voltak, semmit nem árult el az arcuk.... Összesítették a pontokat és jött az eredményhirdetés: a 2. lettem! :) 
Máté Csaba, a Nosalty főszerkesztője adta át az oklevelet:



Ezúton is szeretném megköszönni a szervezőknek, azt a sok-sok figyelmet, segítséget, amiben részünk volt, mert tényleg lesték minden óhajunkat, kóstolták a próbasütéseinket és drukkoltak mindenkinek! Külön köszönet a kuktámnak: az Édesanyámnak!

Megjegyzések