Fűszeres paradicsomos padlizsán

Tudom, hogy nem én találtam fel a spanyol viaszt, de ez valami brutál!Abszolút kedvenc lett nálam. Tandoori csirkét kért Roland, amihez nekem valahogy most nem volt kedvem. Mármint enni... amúgy is jön a padlizsán szezon, imádom is nagyon, úgyhogy nem volt más hátra padlizsánból "kellett" készíteni valami indiai jellegű ragus ételt. Sokkal jobb lett, mint amit vártam és szerencsémre - tudom ez most önzőség, de hát ha igaz... -  a maradék is az enyém, mert Roland ilyen formában nem szereti a padlizsánt. Majd csak megbirkózom az elfogyasztásával valahogy :)

Hozzávalók:

2 fej vöröshagyma kockára vágva
3 gerezd fokhagyma összezúzva
1 nagyobb padlizsán kockára vágva
1 doboz paradicsomkonvzerv
só, bors, chili, cukor
római kömény
garam masala
koriander

Olajon megdinszteljük a hagymát, hozzáadjuk a fokhagymát is és a fűszereket: római köményt, garam masalát és a koriandert. Belekeverjük a padlizsánkockákat is és ráöntjük a paradicsomkonzervet. Kevés vizet adunk még hozzá, sózzuk, borsozzuk, némi cukrot adunk hozzá és chilit. Alaposan összekeverjük és fedő alatt puhára főzzük. Ha szükséges a főzést során a vizet pótoljuk. Kínálhatjuk rizzsel, de én most inkább naan-nal ettem :)
Jó étvágyat hozzá!


Megjegyzések