Fogyókúrás vacsora...

Kicsit meglepődtem mikor a férjem kijelentette, hogy ő párolt sárgarépát kér a csirke mellé köretnek... eddig hallani sem akart ilyesmiről. Még jó, hogy hazafelé beugrottam a piacra és vettem spárgát is, így hamar összeállt a fejemben a mai menü: grillezett csirkemell párolt sárgarépával, spárgával és új burgonyával.

Hozzávalók:
1 csirkemell filé szeletekre vágva
1/2 csomag zöld spárga
6-7 db sárgarépa
6 szem új burgonya
só, bors, olaj, vaj
folpack fólia

A csirkemell szeleteket tetszőleges fűszerkeverékkel bepácoljuk és félretesszük amíg a zöldségekkel bíbelődünk. A megpucolt és -mosott sárgarépát szárazra töröljük és kettesével folpack fóliába csomagoljuk, úgy mint a szaloncukrot. Az elkészült kis répa csomagokat tányérra tesszük és mehet a mikróba, kb. 2 *4 percre. Tudom, hogy furcsának tűnik, de én így készítem a párolt répát, mert egyrészt sokkal egyszerűbb, másrészt és ez a lényeg, így a répában marad az íze és minden jósága. 
A spárga fás részét levágjuk, megmossuk és forrásban lévő sós vízben 3-4 percig pároljuk, majd jól lecsepegtetjük és papírtörlőn leszárítjuk. Az új burgonyát puhára főzzük, majd szintén lecsepegtetjük és papírtörlőn leszárítjuk. Egy grill serpenyőben megsütjük a bepácolt csirkemell szeletkéket, esetleg reszelt sajttal megszórjuk, és átsütjük a spárgát és a burgonyát is, amiket sózunk és borsozunk. Fokhagymás joghurttal kínáljuk.
Jó étvágyat!

Megjegyzések